Informujemy, że Quattro dokłada wszelkich starań celem zapewnienia Państwu bezpiecznego i komfortowego pobytu.
Wdrożone zostały stosowne procedury w oparciu o wytyczne dla funkcjonowania obiektów hotelowych w trakcie epidemii Covid-19 w Polsce wydane 28.04.2020r przez Ministerstwo Rozwoju w konsultacji z GIS. Procedury zostały podzielone na cztery moduły :
1. Procedura mająca na celu zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom/obsłudze
2. Procedura mająca na celu zapewnienie bezpieczeństwa w obiekcie
3. Procedura zapobiegawcza: podejrzenie zakażenia koronawirusem u pracownika/obsługi
4. Procedura postępowania w przypadku podejrzenia u osoby/klienta zakażenia koronawirusem
W nawiązaniu do nich informujemy że :
1. Wszyscy nasi Pracownicy dokonują samooceny stanu zdrowia przed pojawieniem się w pracy zgodnie z www.pacjent.gov.pl/koronawirus/sprawdz-objawy
2. Strefy ogólne obiektu stanowią ogólnodostępną przestrzeń publiczną, w której obowiązuje bezwzględny nakaz poruszania się w maseczkach zarówno przez Pracowników obiektu jak i Gości hotelowych (zgodnie z wytycznymi GIS)
3. W recepcji istnieje możliwość zakupienia maseczek jednorazowych, oraz płynów do dezynfekcji rąk i powierzchni
4. Regularnie dezynfekowane są wszelkie powierzchnie dotykowe
5. Dezynfekcja pomieszczeń, w tym holi i korytarzy odbywa się przy użyciu atestowanych środków i narzędzi
6. Śniadania, jak i zamówione dania dostarczane są do pokoi
7. Zakazane jest używanie suszarek w łazienkach
Każdorazowo podczas rejesteracji badana jest także temperatura naszych Gości. W przypadku wystąpienia podwyższonej temperatury, minimum 38 stopni (przy pomiarze bezdotykowym termometrem), lub innych widocznych objawów takich jak kaszel, katar, duszności, problemy z oddychaniem Pracownik ma prawo nie zameldować Gościa, przed podjęciem powyższej decyzji dokonuje się powtórnego pomiaru temperatur w celu potwierdzenia sytuacji zaistnienia podwyższonej temperatury. Wdraża się procedurę dla osób/klientów z podejrzeniem zakażenia koronawirusem.